Reklamace a výměny

Výměna zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, je možné jej nepoužité vyměnit. Stačí balíček zabalit a postupovat dle pokynů v sekci “Zaslání zboží zpět”.
Výměnu se budeme snažit vyřídit do 30 pracovních dnů. V případě nutnosti urgentního vyřízení nás prosím kontaktujte. Zboží můžete vyměnit neporušené a neotevřené maximálně do 14 dnů od dodání. Lze dohodnout i delší dobu vrácení v případě individuálních požadavků nebo např. po Vánocích.
Zašlete nám zpět balíček na kontaktní adresu: Pilana Metal s.r.o.,Nádražní 804, 768 24 Hulín

Výměna zboží se nevztahuje na výrobky vyráběné na míru - Pilové pásy svařované na zakázku.

Zaslání zboží zpět

Po zabalení zboží jej odešlete na kontaktní adresu uvedenou výše, přiložte původní fakturu a také formulář pro zaslání zboží zpět, kde popíšete podrobně Váš vzniklý problém – viz. níže.

Formulář PDF

Reklamace zboží

V případě reklamace postupujeme dle platné právní úpravy. Sdělte nám vadu, vyhledejte fakturu a přibalte její kopii do balíčku a dále postupujte dle “Zaslání zboží zpět”.
V případě komplikovanějších reklamací, prosím, doplňte dokumentaci – detailní popis vady, fotky, příp. videa apod. Snažíme se vyřešit reklamaci tak, aby byly všechny strany v rámci možností spokojeny. 

PILANA Metal spolupracuje

Naši významní partneři

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám můžeme poskytovat lepší služby. Kliknutím na tlačítko OK udělíte souhlas s užitím. OK | Odmítnout Zásady používání cookies